יורם קראוס – מגמות חדשות בטיקטוק

December 30 2023Cfao

יורם קראוס, יזם, איש עסקים ומטפס הרים מתייחס במאמר זה לטיקטוק. הנה התחזית שלו. טיקטוק היא פלטפורמה חברתית שזכתה לפופולריות גדולה בקרב צעירים ולא רק. ומדובר בתחום שמשתנה מהר ומתפתח.

הפיתוח של טיקטוק יכול להשפיע משמעותית על ידי שדרוגי תכנים, הצטרפות יישומים חדשים, שיפורים בטכנולוגיה. גם על שינויים במדיניות החברה. אין ספר שכיום לטיקטוק להשפיע על דעת הקהל ולהשפיע אפילו על מגמות כלכליות, חברתיות, טכנולוגיות ואחרות.

יורם קראוס. טיקטוק

חשוב להזכיר, מסביר יורם קראוס, כי המגמות בעולם הטכנולוגיה יכולות להשתנות מהר מאוד. לכן זה קשה לחזות את העתיד בצורה מוחלטת. ניתן להמשיך לעקוב אחרי חדשות ופיתוחים בעולם הטכנולוגיה כדי להיות מעודכנים בהתפתחויות הקשורות לטיקטוק ולתחום הרשתות החברתיות בכלל.

הנה כמה עובדות מעניינות על טיקטוק

  1. מקור השם: שמו המקורי של טיק טוק הוא “Douyin” בסינית. נקרא כך על ידי המייסד שלו, צ’ן יואנג, שבסינית הכוונה ל”קצת קצת” או “קרצוף קרצוף”, המתייחס לוידאוי קצר וקצר שהוא הדבר העיקרי באפליקציה.
  2. שקיפות והצגת תוכן: טיקטוק התמקד בשקיפות והצגת תוכן בצורה פשוטה וקצרה, כשהמשתמשים יכולים ליצור ולשתף וידאו במשך 15 שניות. זה הביא ליצירתיות בין המשתמשים.
  3. הפקת מגמות: טיקטוק הביא למהפכה ביצירת טרנדים ולכניסת מגמות חדשות. רוב המשתמשים משפיעים זה על זה ביצירת סרטוני וידאו ייחודיים וטרנדים ובכך יוצרים את התופעות המשתנות באפליקציה.
  4. השפעה על מוזיקה: טיקטוק יצר כוכבים והפך לפלטפורמה פופולרית להצגת מוזיקה. שירים שהתפרסמו בטיקטוק יכולים להפוך לוויראליים ולהשפיע על המציאות המוזיקלית והמגמות.
  5. הצלחה בקרב על קהל צעיר: טיקטוק זכה לפופולריות עצומה בקרב בקרב צעירים. המספרים מראים שרוב המשתמשים בטיקטוק בגילאי 16-24. אבל לא רק.
  6. התמקדות גלובלית: למרות שהוא התחיל כאפליקציה סינית, טיקטוק התמקד בהרחבת ההשקפה והשקפת הקהל שלו לרמה גלובלית. הוא הצליח לצרוב בצורה מופקעת בשוק הבינלאומי.
  7. אתגרי ביטחון: טיקטוק חווה אתגרים בתחום הביטחון והפרטיות. לא מעט בשל תחושת הפחד משלטון הסיני.

אלו רק כמה מעט מהעובדות המעניינות והמרכזיות הקשורות לטיק טוק. אפשר לצפות שהתפתחויות נוספות יכולות להשפיע על הדרך בה האפליקציה תתפתח בעתיד. רוצים לקרוא עוד? היכנסו לאתר של יורם קראוס.

#טיקטוק
#יורם קראוס
Share: